2014. május 3., szombat

4.rész: Karkötő

Sziasztok!:) Meghoztam a kövi részt, ha tetszik akkor komizzatok és irtakozzatok fel!:) 
Puszi: Eszter.:)




Én ledermedtem a cselekedetén. Nem csináltam semmit, de ha visszacsókolok akkor az a baj, mert Justinnak barátnője van még pedig, Selena. De ha meg, nem csókolok vissza akkor meg az a probléma. Csak álltam ott és vártam, hogy mikor enged el. Nem kellett sokat várnom, mert a kezemet el is engedte. Rám nézett egy amolyan "Sajnálom, én nem akartam!" nézéssel és elment előlem. 
-Mit akartál megmutatni?-tereltem a témát.
-Ja, csak annyit, hogy fogadd el ezt tőlem!-nyújtott elém egy ezüst karkötőt.-Csak, hogy emlékezz arra a személyre akitől kaptad!-mosolygott rám.
-Nem! Én ezt nem, fogadhatom el!-utasítottam el, bármennyire jó lett volna elfogadni, de nem tehetem.
-De, ezt elfogadod, mert anyának megígértem, hogyha találkozok egy olyan lánnyal, aki kedves, aranyos és jószívű annak adjam oda, ezt a karkötőt. És ez a lány te vagy az! Szeretném, ha elfogadnád tőlem ezt és emlékezz erre az estére!-mosolygott még mindig.
-Köszönöm! Felteszed?-kérdeztem meg, mire közelebb jött hozzám és feltette a csuklómra az ékszert.-Ez nagyon szép! Köszönöm még egyszer is!-öleltem meg.-De most már mennem kell, mert a koncertnek vége és anyuval, úgy beszéltük meg, hogy ott alszom ma Esthernél és az ő anyukája meg már itt van értünk.
-Rendben, menj csak! Majd még találkozunk, Rose!
-Reméljük, Justin! Szia!-mentem ki az ajtón meg se várva a válaszát. Annyira tetszik a karkötő amit adott, olyan gyönyörű. 


Utamat, Estherhez vezettem aki már a bejáratnál, várt rám az anyukájával. Siettem a kocsihoz és már mehettünk is Estherékhez. Útközben, Est beszélt Marynek -anyukájának- a koncertről és nem volt olyan, hogy 1 percig ne beszélt volna. Mikor megérkeztünk Est megfogta a kezemet és felhúzott a szobájába. Letettem a cuccaimat míg ő a gépét kapcsolta be éppen.
-Skypeolunk, Justinnal?-kérdezte egy mosollyal az arcán.
-Te, tudod a Skype nevét?-húztam fel a szemöldökömet mire, ő elnevette magát.
-Khm. A rajongója vagyok!-mutatott büszkén magára, én meg a fejemet ráztam. 
-Akkor Skypeolunk vele?
-Felőlem, de én most mondom, hogy nem leszek benne!
-Dehogynem! Láttam, hogy hogy nézett rád. Mint aki nem látott még lányt.
-Hát, oké.-lehuppantam az ágyra, előkaptam a telefonomat és felnéztem Twitterre, Facebookra és még néhány oldalra. Twitteren bekövetett Justin, mivel én olyan vagyok, hogy aki bekövet azt én is bekövetem. Bekövettem, majd leléptem a közösségi oldalakról. Beakartam kapcsolni a tévét, de nem tudtam, mert fogalmam se volt, hogy hol van a kapcsolója. Ezért képtelen voltam csak ülni egy helyben, még meg nem érkezik Mrs.Bieber. 
-Na itt vagyok!-ült le mellém az ágyra, ölébe vette a laptopot, bejelentkezett Skypera és már hívta is, Justint videokamerázni. Fél perc sem telt el, elfogadta amin én csak néztem. 
-Szia, Justiiiiiiin!-ordított, Esther a mikrofonba. 
-Sziasztok!-köszönt vissza, Juss.
-Na, akkor áll még az a program?-kérdezte Est.
-Persze, persze. Várom!-vigyorgott a kamerába Biebs.
-Várjatok, ti megbeszéltetek valamit?-mentem oda Esther mellé és szóltam a mikrofonba.
-Te, ezt nem értenéd!-nézett rám Esther.
-Mit is?-kérdeztem a mellettem ülő lányt.
-Azt, hogy Justin nem akar már Selenával járni! Hupsz!-kapott a szája elé Est.
-Esther! Mondtam, hogy a szádon lakat legyen!-mondta Juss.
-Ezt tudtam!-védtem Esthert mert nem is tudtam.
-Mit?
-Azt, hogy nem akarsz már Sellyvel járni!
-És kitől?-kérdezte. Na most erre mit mondjak?
-Nekem, most menni kell! Szia, Bieber!-köszöntem el, majd arrébb ültem, hogy ne vegyen észre. Az este jól telt. Esther még beszélt, Justinnal de utána már mentünk aludni.

*másnap reggel*
Reggel most kivételesen magamtól keltem fel, ami nem is baj. Felöltöztem és lementem Estherékhez. Köszöntem nekik, majd Mary elém rakta a reggelit, amit elkezdtem enni. Voltam még náluk egy fél órát, és mentem haza. Útközben anya küldött egy üzit, hogy Chris elment haza és mentek anyáék vele Miamiba. De, jó egyedül leszek otthon. Sétáltam a járdán, mikor arra lettem figyelmes, hogy egy kocsi lassít le mellettem. Oldalra néztem és a kormány előtt ülő személy természetesen, Justin volt. 
-Gyere, elviszlek!-húzta le az ablakot és nézett rám.
-Nem kell köszi, gyalogolok. Egy kis séta, sosem árt.-mosolyt küldtem felé és ismét elindultam.
-Na, gyere már! Ha nem akkor kiszállok és beteszlek a kocsiba!
-Huh de félek!
-Rendben, te akartad!-leparkolt a járművel és felém jött. Felkapott az ölébe, kinyitotta az ajtót és tényleg betett. Bezárta az ajtót, majd ő is beült.
-Nem gondoltam volna, hogy tényleg megcsinálod!-néztem rá és a röhögés szintén voltam.
-Én megmondtam!-vigyorgott rám és elindultunk, ismét.
-Látom, hordod a karkötőt.-pillantott a kezemre és vissza az útra.
-Igen, nagyon tetszik!-még mindig mosolyogtam.
-Akkor jó! Itt merre?-kérdezte, mire én jobbra mutattam. Az utat végig beszéltük és egy-két dolgot megtudtam, Justinról. Például azt, hogy a szülei elváltak mikor kicsi volt, akkor van két fél tesója akiket Jazzynek és Jaxonnak hívnak. 
-Megjöttünk!-zökkentett ki a gondolataimból a csilingelő hangja.
-Köszönöm a fuvart!-szálltam ki az autóból. 
-Semmiség.-legyintett.-Egyedül laksz itt?-mutatott a házra. 
-Ja, nem a szüleimmel.
-Értem.
-Nincs kedved bejönni?
-Ne haragudj, de nekem mennem kell, majd még találkozunk!-ölelt meg.
-Még találkozunk!-suttogtam a fülébe, mire tudtam, hogy elmosolyodik.
-Szia!-elváltunk és beült a járgányba és még ott visszanézett rám, integettem neki majd elhajtott. Bementem a házunkba, ledobtam a cuccaimat és siettem fürödni. Mikor azzal is végeztem felkaptam magamra egy ruhát és leültem tévét nézni. Kapcsolgattam ide-oda, mikor egy híradóra kapcsoltam akkor megakadt a szemem azon, hogy mit mondtak.

"Jó napot kívánok! Megszakítjuk adásunkat!
 Justin Biebert látták imént egy lánnyal ölelkezni. Úgy tudni, hogy a két fiatal Biebernek a koncertjén ismerkedtek meg, ami tegnap volt. Olyan jó viszonyba keveredtek, hogy már Bieber furikázni is elvitte a leányzót. Még nem tudni, hogy mi lesz még ebből a "barátkozásból" de vajon Bieber barátnője, Selena mit fog ehhez szólni? Ha lesz újabb hírünk azonnal értesítjük önöket!"

Hogy mivan? Furikázni? "Barátkozás"? Mondjuk, igen barátok vagyunk, de nem "olyan" barátok. Hát ebből lesz még valami, úgy érzem.

















6 megjegyzés:

  1. Aaaaahhh gyorsan hozd a kovit legyszi

    VálaszTörlés
  2. ajj....én meg már kigondoltam..a...na mindegy...a lényeg az,hogy egy ''kicsit'' perverz vagyok... :$ :3 nagyon tetszett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudtam, hogy "arra" gondolsz.:D köszönöm.<3

      Törlés
  3. Szia most találtam rá a blogodra é elismerésem eddig nagyon tetszik siess a következővel :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés