2014. május 2., péntek

3.rész: A nagy Justin Bieber

Sziasztok! Gondoltam megleplek titeket egy résszel.:) Köszönöm az 1 rendszeres olvasót.:) Ha tetszik akkor komizzatok és iratkozzatok fel! Puszi: Eszter




*Justin szemszöge*

-Justin, igyekezz már a rajongókhoz!-ordított be az öltözőmbe a menedzserem.
-Megyek már!-ordítottam vissza.-Majd akkor ha befejeztem ezt!-suttogtam magamba, majd folytattam tovább a játékot. Most éppen, Los Angelesben fogok este 7-kor koncertet adni, de még csak 6 óra van úgy, hogy még van időm. Eltelt egy kis idő és megint belépett Scooter, de most látni lehetett rajta, hogy ideges mert a feje tiszta vörös.
-Megyek már!-felálltam és most már tényleg mentem a rajongókhoz. Amikor kiléptem drága "hajlékomból" egy vagyis kettő lány hang csapta meg a fülemet. Odamentem hozzájuk, az egyik csak elpirult míg a másik, az próbálta észhez téríteni a szőkét.
-Hahó. Föld hívja Esthert!-lóbálta a kezét akkor Esther előtt.-Válaszolnál?-kérdezte a barna mire a szőke csak rám mutatott. Jó akkor elnevezzük őket a szőke, lesz 1.-es a barna, pedig 2.-es. Na szóval akkor a 2.-es megfordult és ledermedt.



*Rose szemszöge*

Jesszusom! A nagy Justin Tuskó Bieber áll előttem. Nem tudtam, hogy ő így edz, mert nem volt rajta póló. De jó a teste! Mi? Ezt én mondtam? Nem, mondtam semmit! Csendben álltunk még mindig ott, mire Bieber lépett felénk. Esther, megszorította a kezemet de már annyira, hogy nagyon fájt.
-Esther, eressz már el!-förmedtem rá, és akkor esett le, hogy nem csak ketten vagyunk hanem 3-an. Esther, elengedte már szinte lila kezemet és még, mindig mosolygott, nem inkább vigyorgott Justinra. És ami most kezdődött az volt még a nagy.
-Úristeeeeeeen! Justin Biebeeeer!-ordított a barátnőm, majd odaszaladt a híres énekeshez és megölelte. Már vagy 5 perce azt, hajtogatja Esther, hogy  "Justin, én nagyon szeretlek!" meg azt, hogy "Alig vártam, hogy már lássalak!". Most az egyszer sajnáltam Justint, csak is azért mert tudom, hogyha Esther ölel valakit akkor az nem valami jóérzés.
-Elengednél?-nézett Juss, Estherre mire ő csak megrázta a fejét, hogy nem.-Akkor leszednéd rólam?-nézett rám mire én összefontam a karomat.
-A te rajongód szedd le te!
-A te barátnőd szedd le te!-utánozott.
-Ajj jól van, Esther szállj le Mr.Bieberről!-szóltam rá Estherre aki meg is tette a kérésemet.
-Rád így hallgat?-tátott szájjal kérdezte az előttem álló Justin Bieber.
-Rám így hallgat!-utánoztam és is, ahogy ő az előbb.
-Jaj, de hülye vagyok elfelejtettem bemutatkozni! Esther Williams!-nyújtotta a kezét Esther.-És bocsi az előbbiért, csak nagy rajongód vagyok!-a végénél, felkuncogott, majd kezet ráztak.
-És te pedig.....-pillantott rám Juss és várta, hogy megmondjam a nevemet.
-Rose Moore.-fejeztem be a mondatát.
-Rose...-ismételte el a nevemet mire én csak elmosolyodtam.-szép neved van!-tessék? Ez most itt bókol nekem? Biztos azt hiszi, hogy a rajongója vagyok.
-Köszönöm, de mi most megyünk, hogy legyen helyünk, hogy Esther lásson téged!-fogtam meg az előbb említett személynek a karját és mentem volna ki az ajtón, de Bieber hamarabb utolérte.
-Miért nem maradtok, még egy kicsit? Megismerhetnénk egymást, és még a színfalak mögé is jöhettek, ahol a koncert láthatjátok!-mondta el a tervét, hogy mit is tenne velünk.
-Köszi, de......-nem engedte, hogy befejezzem a mondatomat Esther, így ő válaszolt rá.
-Elfogadjuk!-mondta egy nagy mosoly kíséretében. Bieber is mosolygott, majd elindultunk az öltözőjébe.
Amikor beléptünk az volt a meseország. Mindenhol ruhák, játékkonzolok, autogrammos kártyás és egyben CD-k és ki nem, hagynám a Supra cipőket.
-Üljetek le, ahová akartok, addig elmegyek átöltözni!-mondta Juss és már a fürdőben volt. Én leültem, -ahogy illedelmes- a kanapéra, Esther pedig egyből JB ruhát kezdte szagolni. Ez a lány, egyre furcsább és furcsább lesz. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy a telefonom pittyegni kezdett. Üzenet érkezett Laratól. Ó, tényleg, őt el is felejtettem. Hogy lehetek ilyen?-gondoltam magamba. Felnyitottam, majd megnéztem, hogy mit üzent a másik barátnőm.

                                              "Hogy megy a koncert?:D"
                                                    Lara

Már ő is kezdi. Vissza is írtam neki egyből.

                                              "Még, sehogy mert most per pillanat, Justin
                                                  öltözőjében "pihentünk" meg."
                                                    Rose


                                             "Ajaj az szép! Esther, hogy reagált?:D"
                                                  Lara

                                            "Szó szerint, majdnem megfojtotta.:D
                                                  Te és Austin? Megvagytok?"
                                                 Rose


                                             "Igen, megvagyunk olyan cuki.:)
                                                De most mennem kell, majd még
                                                 dumálunk!;) Szia!"
                                                   Lara


                                             "Az jó! Rendben.:) Szia!"
                                                 Rose


Visszacsúsztattam a telefonomat a zsebembe, majd észre vettem, hogy Esther már Bieberrel "flörtöl".
-Jól elvagytok, úgy látom!-szóltam hozzájuk, mire mind a ketten rám néztek. Közelebb ültek, így elkezdtünk beszélgetni. Sok-sok dolgot mondtam, Justinnak aki mindig röhögött pár vicceimen.



-Justin!-nyitott be egy férfi aki gondolom, Justin menedzsere.-Ó, nem tudtam, hogy vendégeket fogadsz, de a rajongóidat sem kell elfelejteni! Gyerünk mindjárt kezdünk!-és amilyen lendülettel bejött azzal ki is ment.
-Gyertek!-állt fel Juss, majd mi is követtük őt. Elég sokat mentünk, én itt biztos eltudnék tévedni.
-Justin, tíz másodperc!-szólt az egyik stáb. Justin a függönyök mögé ment, visszafordult, majd kacsintott rám egyet és indult is a koncert. Mi ütött Justinba?




*másfél óra múlva*
A koncertnek pár perc múlva, vége lesz. Nagyon jól éreztük magunkat a színfalak mögött, mindegyik számra táncoltunk.
-Köszönöm, hogy itt lehettem! Szeretlek titeket Belieberek! Jóéjszakát Los Angeles!-köszönt el Justin a rajongóktól és lejött a színpadról. Mi rögtön, ahogy lejött a színpadról odamentünk hozzá.
-Gyere, velem!-súgta a fülembe, mire Esthernek annyit mondtunk, hogy nekem el kell mennem a wc-re. Elindult én pedig utána. Az utunk az öltözőjébe vezetett, mikor bementünk akkor megtörtént amire nem számítottam. Megcsókolt.

4 megjegyzés: