2014. május 1., csütörtök

2.rész: A koncert

Sziasztok! Meghoztam a második részt. Remélem, hogy ez is tetszeni fog.:) Puszi: Eszter.



Reggel arra keltem fel, hogy a telefonom csörög. Elsőnek nem vettem fel, de miután már harmadjára csörgött akkor elegem lett. Elvettem az éjjeli szekrényről, rápillantottam, hogy ki az. Az illető pedig Lara volt. Mit akar ő reggel 7-kor?
-Igen?-szóltam bele kómás hangon.
-Szia, Rose!-válaszolt a vonal másik végéről boldogan.
-Miért hívtál te reggel 7-kor?
-Juj, felkeltettelek?
-Nem már fent voltam!-nem szeretek neki hazudni de most ezt találtam a legjobbnak.
-Na, szóval azért is hívtalak mert Austin elhívott tegnap este valahova. De nem árulta el, hogy hova így nem tudom, hogy mit vegyek fel estére. Nem tudnál velem eljönni vásárolni?
-Figyelj! Ma úgy is megyek Estherrel a plázába vásárolni ruhát a Bieber koncertre. Mondjuk gyere hozzánk olyan 11-re, oké?
-Rendben, köszi. Nem is zavarlak tovább, majd megyek akkor! Szia!
-Oké, szia!-elköszöntem tőle majd letettem vissza a telefonomat a szekrényre.
Visszaaludni már nem tudtam, így lementem a konyhába valami kajáért. Lent még nem volt senki akkor még a család nagy része még az igazak álmát alusszák. Kivettem egy tányért a szekrényből, tejet a hűtőből, müzlit pedig az asztalról elvettem. Összeraktam az én kis reggelimet majd szépen el is fogyasztottam. Ránéztem a falon csüngő órára ami még 8:55-öt mutatott. Van még időm. Feltrappoltam a szobámba majd kerestem valami ruhát magamnak. 30 perce már a gardróbom előtt álltam és bámultam ki a fejemből. Semmi sincs amit fel tudnék venni. Feltúrtam az összes darabot majd megtaláltam a megfelelőt. A választásom egy lila ujjatlan felső, egy fekete csőnadrág és egy lila cipő lett.
             
Felöltöztem és előkaptam a laptopomat. Felnéztem a közösségi oldalakra, beszélgettem egy-két barátommal, majd meghallottam a csengőt. Kikapcsoltam a gépet és lefutottam az emeletről egészen az ajtóig. Csalódtam egy nagyot mert a postás állt ott. Átvettem a leveleket majd becsaptam az ajtót mire meglett a következménye ami egy kiabálás lett. Letettem a szüleimnek szánt iratokat, és ismét felmentem a szobámba. Első cselekedetem az volt, hogy megnéztem, hogy mennyi az idő. 10:59-ha most nem csengetnek akkor passzolom. Nem telt bele fél másodperc sem már csengettek. A biztonság kedvéért kinéztem az ablakon, hogy a csajok azok és persze, hogy ők voltak azok. Kinyitottam az ajtót, megöleltük egymást, szóltam anyunak, hogy elmentem a lányokkal vásárolni és már indulhatunk is. Út közben sokat röhögtünk mert már Esther elképzelte milyen életet fog letölteni Mr.Tökéletessel. Amikor megérkeztünk a plázába akkor rögtön megrohamoztuk az első ruhaboltot. Szebb és szebb ruhák voltak, de egyik közül sem tudtam választani.
-Rose, gyere velem had próbáljam fel!-elkaptam a karomat Lara és már húzott is a próbafülkéhez.
-Szerinted tetszeni fog, Austinnak ez a ruha?-húzta el azt az anyagot ami eltakarja ha ruha darabot próbál.
-Gyönyörű vagy benne!-küldtem felé egy bíztató mosolyt mire ő is mosolygott. Visszaöltözött, kifizettünk és már mehettünk is tovább.
-Rose!-szólt Esther.
-Hm?-néztem rá.
-Te mit fogsz csinálni ha Justin, valamit mondani fog neked vagy ha elkéri a számod?-kérdezte mire én csak elröhögtem magam.
-Semmit.-adtam egyszerű választ.
-De most komolyan! Odaadnád a számod?
-Ömm.....-halkultam el.-nem!
-Jól van.-mondta Esther és megint betévedtünk egy boltba. Szét váltunk és arra mentünk amerre jó ruhákat láttunk. Az én szemem egy egyszerű összeállításon akadt meg. Levettem azt, és elindultam felpróbálni. Nagyon tetszett ezért meg is vettem. A lányok is találtak még ezt azt majd indulhattunk is haza. Út közben megbeszéltük Estherrel, hogy hányra is legyünk kész mert ő szerinte a koncert előtt egy órával ott kell lenni. A házunknál elköszöntünk egymástól és bementem. Köszöntem anyának és apának majd felmentem a szobámba. Készen kell, hogy legyek 6-ra mert a koncert 7-kor kezdődik és na ugye tudjátok Esther szerelméről van szó. A maradék időmet elütöttem azzal, hogy tv-t néztem és utána elindultam készülődni. Mikor már nagyjából elkészültem akkor tettem fel egy kis sminket és már útra készen vagyok. Lementem a nappaliba ahol anyáék Chrissel, beszélgettek a munkáról meg a szokásos dolgokról. Mindenkinek adtam egy-egy puszit és már otthon sem voltam. Gyalog mentem a koncert helyszínére mert két utcányira van tőlünk. A jegyárusnál már észre vettem a Bieber imádó barátnőmet aki őrültem integetett nekem. Odamentem mellé, megvette a jegyeket majd bementünk.
-Rose, van egy ötletem!-ordított a fülembe Esther, mert már a zene szinte bömbölt.
-Ha neked van egy ötleted, akkor az már csak rossz lehet!-ordítottam neki vissza mire megfogta a kezemet és elkezdett húzni egy épület felé. Mikor bementünk akkor vettem észre, hogy Mr.Biebernek itt van az öltözője.
-Te, minek hoztál ide?-suttogva kérdeztem meg tőle mire ő csak elpirult.-Hahó. Föld hívja Esthert!-lóbáltam a kezemet a tekintete előtt de még mindig paradicsom vörös volt.-Válaszolnál?-még mindig vörös de egy valamit mutatott, hogy forduljak meg. Mikor megfordultam, előttem teljesen életnagyságban ott állt előttem a nagy Justin Bieber.

2 megjegyzés:

  1. most én is elképzeltem,hogy Justin előttem áll! :D légyszíves és kegyelmezz mmeg engem egy új résszel,mert függő lettem!!! :'D <3

    VálaszTörlés