2014. május 19., hétfő

13.rész: Szeretlek!

És bejelentem, hogy ITT VAGYOK ismét veletek.:) Míg távol voltam addig kaptam addig egy feliratkozót amit nagyon, de nagyon szépen köszönöm. Így legalább tudom, hogy van értelme a blogot folytatni. Mint még most se fog megszabni a komment határokat. Nem is húzom tovább az időtöket. Jó olvasást.:)
Ui.: nézzetek be a másik blogomba amit nem rég kezdtem el.:* http://justin-and-laura.blogspot.hu/ Puszi Eszter.<3



"Csengettek. Megjött biztos Esther. Mivel senki sincsen itthon ezért mint mindig nekem kell nyitnom ajtót. Kinyitottam azt és drága barátnőm pedig a nyakamba ugrott és megölelt, amit én viszonoztam. Felszaladtam a táskámért és mehetünk is. Los Angeles hűvös utcáin sétáltunk és beszélgettünk néhány dologról.
-Nem megyünk meginni egy kávét?-nézett rám.
-Te most akarsz inni kávét Justin koncertje előtt?
-Miért ne? Gyere!-fogta meg a kezemet és behúzott egy kávéházba."


-Hát te tudod, de ez olyan fura nekem.-mondtam.
-Miért is?-lepődött meg Est.
-Mert te nem szeretsz késni egy Justin Bieber koncertről sem.-fontam össze karomat a mellem alatt.
-Igen nem szeretek késni, de most meginnék egy kávét. Na gyere máár!-nyavalygott mire én csak sóhajtottam és bementünk.

*Esther szemszöge*

-Átállítottad a telefonján az időt?-kérdeztem Justintól aki csak hümmögött a vonal másik végénél.-Remek akkor legyetek ott este 8-kor a Starbucksba.-mosolyogtam.
-Oké, de a csokorral mi lesz?
-Mi lenne vele?
-Hát már itt van most hozta meg a futár.
-Basszus. Tedd vázába és majd ha jösztök akkor hozzad.
-Oké, de most teszem mert még az ajándékért el kell menni. Majd ott tali.-mondta és már sípolni kezdett ami azt jelentette, hogy letette. 
Ránéztem a fali órára ami délután 2:15-öt mutatott. Még van időm. Szóval erről a telefon téma azt volt, hogy Rosenak rendezünk egy meglepetés bulit. Justint megkértem, hogy mikor tegnap Rose ott volt Jazzy szülinapján akkor állítsa át a dátumot pár hónappal előrébb azaz Justin koncert napjára. Reggel beszéltem vele és elhitettem neki, hogy ég suliba járunk és, hogy tegnap voltunk "vásárolni". Gondolom emlékeztek rá nem? Szóval a buli a Starbucksban lesz és már minden meg van. Este elmegyek az én barátnőmért, elmegyünk a Starbucksba azzal, hogy én kávét akarok meginni. Lehet, hogy nem nagyon fogja bevenni, de reméljük, hogy igen. Az én ajándékom egy nagyon szép tengerkék ruha amit még akkor nézett ki mikor a Bieber koncertre készültünk. Remélem, hogy tetszeni fog neki. Az időmet még a szervezéssel ütöttem el és mire odafigyeltem már este 7 volt. Összekaptam mindent, felöltöztem, kisminkeltem magam és készen is vagyok. Útközben még betévedtem a buli helyszínére, hogy megnézzem minden rendben van-e. Nagyon szép volt a dekoráció és a virág amit Juss rendelt a szülinaposnak. Igaz, hogy a szülinapja nem most volt, de most tudjuk megünnepelni. Mondtam még egy pár mondatot a vendégeknek, hogy hova bújjanak el mikor bejövünk. Elindultam Roseért aki még nem volt kint, így kénytelen voltam csengetni. Mikor ajtót nyitott akkor megnéztem, hogy mit vett fel, de nem csalódtam benne. Egy szép egybe ruhát vett fel ami rózsaszín volt egy fekete masnival a derekánál és szintén fekete magassarkúval. Megöleltem amit ő viszonzott. Felszaladt a táskájáért és már mehetünk is. Itt az idő be kell avatni ebbe a kávés dologba.
-Nem megyünk meginni egy kávét?-néztem rá.
-Te most akarsz inni kávét Justin koncertje előtt?
-Miért ne? Gyere!-fogtam meg a karját és beakartam volna vele mire megtorpant.
-Hát te tudod, de ez olyan fura nekem.-mondta.
-Miért is?-lepődtem meg.
-Mert te nem szeretsz késni egy Justin Bieber koncertről sem.-fonta össze karját a melle alatt.
-Igen nem szeretek késni, de most meginnék egy kávét. Na gyere máár!-nyavalyogtam mire ő csak sóhajtott és bementünk.
Mikor bementünk akkor mindenki, ugye elbújt és Rose csak nézett rám.
-És most, hogy igyunk kávét mikor még egy pincér sincs, plusz áram-mondta mire én elbújtam.-Esther! Itt vagy?-kérdezte rémülten. 
-3-ig számolok mire mindenki előjön oké?-kérdeztem Justinékat akik csak bólogattak.
-Egy.-suttogtam.-Kettő.-még mindig suttogtam.

*Rose szemszöge*

-Három!-kiáltotta valaki mire én, úgy megijedtem, hogy azt hittem elesik.
-Boldog születésnapot Roseeeeee!-húzták el az "e" betűt a vendégek.
A szám tátva maradt. Nem hiszem el. Estherre néztem aki csak vigyorogni kezdett. Szúró pillantásokat vetettem felé mert tudja, hogy utálom a szülinapi bulikat. Épp mentem volna hozzá mikor valaki elkapta a karomat. Megfordultam és Justinnal (?) találtam magam szembe. Arcomat két hatalmas kezébe vette és közelíteni kezdett. Bele nézett a szemeimbe majd megcsókolt. Miután elváltunk egymástól akkor csak mosolygott. Azt láttam rajta, hogy ez nem egy megjátszott mosoly volt hanem egy igaz mosoly. Boldognak tűnik, de nem sokáig.
-Justin, te mit csinálsz?-tettem a kezemet a mellkasára.
-Azt amit akartam fél éve.-még mindig mosolygott.
-De neked tetszik egy lány.-hajtottam le a fejemet.
Felemelte a fejemet és ismét megcsókolt.
-Most már tudod, hogy ki az én életem szerelme.
-Én?
-Bizony, hogy te vagy. Szeretlek Rose Moore.
-Én is szeretlek Justin Bieber.-mondtam és ismét egy csókban forrtunk össze.


4 megjegyzés: